tiistai 15. lokakuuta 2013

Esittelyt jatkuu !

Tervehdys 8)

Olen Satu Helle, 21-vuotias toisen vuoden restonomiopiskelija. Tulen Kirkkonummelta, mutta viiden vuoden Turussa asumisen jälkeen olen ainakin mieleltäni turkulainen.. Rakastan hyvää ruokaa, matkustelua, festareita ja illanistujaisten järjestämistä, vaikka olenkin ruoan suhteen aika onneton. Kavereideni mielestä olen musiikkifriikki, kielinero sekä keittiöpsykologi.

Alunperin hain kouluun matkailupuolen takia, mutta nyt olen töissä ravintola-alalla sekä suunnannut opintoni kiinteistöjohtamisen puolelle. Vapaa-aikani vietän poikaystäväni ja ystävien kanssa kotona, juhlissa, keikoilla ja reissuilla. Tällä hetkellä yritän säästää New Yorkin matkaa varten, mistä olen haaveillut jo pitkään ! :)



Au revoir,

#Satu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti